Vaak gestelde vragen en problemen

Hier vindt u allerlei vragen en problemen die het vaakst voorkomen. Deze gelden meestal voor zowel de offline als de online versie van DPD Shipper

Ik kan mijn zendingen niet meer zien in de lijst!

Kijk na of u geen filters hebt opstaan: vink alle filters uit en ledig het opzoekveld:

image

 

Ik kan mijn Collection Requests niet meer zien!

Zoals hierboven: Kijk na of u geen filters hebt opstaan: vink alle filters uit en ledig het opzoekveld.
Kijk ook na dat u in de juiste oplijsting zit ( Lijst met verzendingen en niet Pakketraster)

image

 

Ik kan mijn zending niet opslaan of printen!

Kijk na of u alle verplichte velden met correcte waarden hebt ingevuld. Verplichte velden zijn gemarkeerd met een asterisk (*) en zijn lichtrood gekleurd. Deze velden zijn altijd verplicht:

- Naam
- Straat
- Land
- Postcode
- Plaats
- Product
- Gewicht van de parcel(s)

Als u al deze velden hebt ingevuld maar u het nog steeds niet kan opslaan, kijk dan even na:

- Is de postcode correct en bestaat het voor dat land? Kijk dit na op http://www.geopostcodes.com/data
- Naam en Straat mogen niet langer zijn dan 35 karakters elk.
- Kijk na of dat Product wel toegelaten is naar die bestemming. Dit kan u verifieren met de DPD Klantendienst.

Ingediend door CustomerIT op ma, 02/09/2019 - 14:40