Ophaling aanvragen

Om pakketten bij u te laten ophalen moet u een Afhaalorder aanvragen.


Dit doe je door aan de linkerkant te klikken op "Afhaalorders". 
Nadien klik je naast "eenmalige afhaalorders" op het plusteken (+).

image

In het volgende scherm heb je de mogelijkheid om een afhaaldatum te kiezen en het aantal pakketten op te geven.
Opgelet! Je kan maar 1 keer per datum een afhaling aanvragen, probeer er dus voor te zorgen dat je het correcte aantal pakketten opgeeft. 

 

Als alle gegevens ingegeven zijn moet je onderaan de pagina op "Volgende" klikken EN op de volgende pagina op "Opslaan".

image


Na het aanmaken van je afhaling krijg je een overzicht van je afhalingen. Bij de status kan je zien of de afhaling bevestigd is of niet.

image

 

Probleemoplossing:

Als je je afhaalopdracht niet in de lijst ziet staan staat er waarschijnlijk een filter actief. Schakel de filters uit door op de rode X te drukken.

Indien u volgende vragen heeft mag u rechtstreeks mailen naar uw verantwoordelijke depot:

  • Om hoe laat komt de chauffeur de pakketten ophalen (normaal gezien is dit tussen 9u en 17u)
  • Waarom is de chauffeur de pakketten nog niet komen halen
  • Voor klanten met een vast afhaaluur: waarom komt de chauffeur (steeds) buiten de gevraagde afhaaluren (te vroeg of te laat)


Voor alle andere vragen, problemen of klachten in verband met transport gelieve contact op te nemen met onze Customer Care afdeling
 

Ingediend door CustomerIT op vr, 05/04/2019 - 07:52